Buty narciarskie salomon atomic

salomon

Kategorie

Siodło SELLEROYAL SCIENTIA ATHLETIC A3 LARGE 45st.uni

Kod produktu: 8021890427021
Producent: SelleRoyal
Dostępność:
Jest
Cena brutto: 379,00 zł
Stara cena:

Opis produktu

SCIENTIA
Firma Selle Royal, wraz z Uniwersytetem Sportowym w Kolonii, opracowała pierwszą gamę siodeł dla rynku ergonomicznego, na podstawie badań laboratoryjnych na poziomie uniwersyteckim. Wynikiem tych badań są siodła Scientia. Pełne spektrum 9 ergonomicznych siodełek opracowanych naukowo, aby precyzyjnie i kompleksowo pasowały do każdego rowerzysty.

Korzystając z setek ochotników, naukowcy opracowali rygorystyczne metody, aby określić ilościowo klasyczne zagadnienia przy projektowaniu siodeł: różnice płci, kształt siodła oraz rolę odgrywaną przez rozstaw kości kulszowych. Nastepnie lista zaleceń została opublikowana i przekazana do zespołu projektantów, których zadaniem było połączenie sprawdzonych wyników badań wraz z projektami siodeł nowej gamy.

POZYCJA ATLETYCZNA 45°
Rowerzysta zazwyczaj siedzi na siodle z kręgosłupem pod kątem 45 stopni. Ta bardziej pionowa pozycja przesuwa rozkład masy i obszar kości siedzenia wgłąb siodła.

Typ: unisex
Rozstaw kościu kulszowych: > 13cm (Large)
Wymiary: 289mm x 159mm
Waga: 415g

Technologie:

3D SKIN GEL
Royalgel™ został inteligentnie umiejscowiony w newralgicznych puntktach nacisku na powierzchni siodła dla zwiększenia absorpcji wstrząsów, przy jednoczesnym zmniejszeniu ogólnej masy siodła.

CENTRAL RESEVOIR
Zagłębienie w środku siodła, którego kształt i wymiary zostały przebadane, aby zwiększyć komfort dla kości kulszowych.

BODY CONTOUR
Odpowiednio zaprojetkowany promień siodła, zapewnia optymalny komfort dla różnych kątów nachylenia kręgosłupa. Im bardziej pochylona pozycja, tym mniejszy promień krawędzi siodła.

REAR PLATEAU
Podwyższony tył siodła, zapobiega przesuwaniu się do tyłu i zmniejsza nacisk w środkowej części siodła, co może powodować dyskomfort.

CURVA SUSPENSION
Unikalna, zakrzywiona konstrukcja zawieszenia jest przymocowana do tylnej części skorupy siodła, dzieki czemu oferuje niezwykły komfort poprzez zmniejszenie nacisku na kość ogonową i gwarantuje dodatkową boczną elastyczność.